علت دیسک گردن در جوانی

علت دیسک گردن در جوانی🧑

علت دیسک گردن در جوانی می‌تواند ناشی از چندین عامل مانند وضعیت نامناسب بدن، ورزش ها و فعالیت های سنگین، استعداد ژنتیکی و استرس روانی

نحوه استراحت دیسک گردن

نحوه استراحت دیسک گردن💥

نحوه استراحت دیسک گردن شامل رعایت عاداتی است که باعث کاهش فشار روی دیسک‌های بین مهره‌ای گردن شده و به بهبود و تسکین ناراحتی کمک

دیسک گردن چیست؟

دیسک گردن چیست؟🤔

دیسک گردن، به‌عنوان جزئی حیاتی از ستون فقرات، نقش محوری در حمایت از حرکت سر، حفظ راستا و تراز ستون فقرات و کمک به ضربه‌گیری

روش های درمانی تنگی نخاعی

روش های درمان تنگی کانال نخاعی

روش های درمانی تنگی نخاعی، عارضه ای که با باریک شدن کانال نخاع مشخص می شود، با هدف کاهش علائم، بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت

پارگی دیسک کمر
دانستنی‌ها

پارگی دیسک کمر⁉😨

پارگی دیسک کمر، یک عارضه شایع ستون فقرات است که می‌تواند باعث درد و ناراحتی ناتوان‌کننده شود. درک علل، علائم، گزینه‌های درمانی و روند بهبودی

روش درمان دیسک کمر

روش هایی برای تسکین درد تنگی کانال نخاعی

روش هایی برای تسکین درد تنگی کانال نخاعی اغلب نیازمند رویکردی چندوجهی و متناسب با نیازهای فردی است. فیزیوتراپی نقش کلیدی در بهبود انعطاف‌پذیری و

درمان تومور نخاعی

درمان تومور نخاعی

درمان تومور نخاعی بستگی به نوع، مکان و اندازه تومور و وضعیت کلی بیمار دارد. یکی از روش‌های درمان اصلی جراحی است که به طور

جراحی میکروسکوپی دیسک کمر

جراحی میکروسکوپی دیسک کمر

جراحی میکروسکوپی دیسک کمر، که با نام میکرودیسککتومی نیز شناخته می شود، یک روش کم تهاجمی است که درمان بیرون زدگی دیسک در قسمت پایین

جراحی دیسک کمر با لیزر

جراحی دیسک کمر با لیزر

جراحی دیسک کمر با لیزر، به عنوان یک روش درمانی نوآورانه و کم تهاجمی برای افرادی که از کمردرد مزمن ناشی از مشکلات ستون فقرات

بیماری مغزی هموراژیک
بیماری های مغز و اعصاب

بیماری مغزی هموراژیک

بیماری مغزی هموراژیک وضعیتی جدی است که با خونریزی در داخل مغز مشخص می شود. این عارضه می تواند منجر به عوارض عصبی قابل توجه

آیا تومور مغزی کشنده است؟
جراحی های مغزی

آیا تومور مغزی کشنده است؟

صرف ذکر تومور مغزی می تواند ترس و اضطراب را در هر کسی برانگیزد. این وضعیتی است که به هسته وجود ما ضربه می زند